PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

25 January 2009

Geram tahap gaban!

IPOH 25 Jan. - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Bota, Datuk Nasaruddin Hashim hari ini mengisytiharkan keluar daripada Barisan Nasional (BN) dan menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Tindakan itu disahkan oleh beliau sendiri melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada wartawan Utusan Malaysia.

``Ya betul, terima kasih,'' katanya dalam SMS tersebut.

Nasharuddin sebelum ini merupakan Ahli Parlimen Parit dan bertanding kerusi DUN Bota pada pilihan raya umum lalu.

Dalam pilihan raya umum pada 8 Mac lalu, beliau menewaskan calon PKR, Usaili Alias dengan majoriti 2,068 undi selepas memperoleh 6,556 undi.

Perak kini diterajui pakatan pembangkang Pas, DAP dan PKR dengan menguasai 31 kerusi DUN manakala BN 28 kerusi.


Aku betul-betul tak puas hati lah dengan berita terbaru ni. Wei orang-orang Anwar dalam UMNO, kalau korang sayang sangat kat bontot Anwar tu, jangan duduk dalam UMNO lah. Keluar lah cepat-cepat join PKR yang korang hulurkan bontot korang tu. Aku dapat sumber sahih mengatakan bahawa ADUN ni memang sayang sangat kat Anwar sejak 1998 dulu. Buat rosak UMNO je simpan orang-orang penakut ni.

Kalau negara ni tak ada undang-undang, lama dah kepala Anwar tu aku gantungkan macam kepala BABI yang diorang gantung di Melaka hari tu. Puiii!!!!



3 comments:

PAPA GOMO said...

MEMANG LAHKHANAT!!!
ANWAR JUBOR BAGI BERAPA JUTA PUN TAK TAHULAH...
NAK BENTUK KERAJAAN MESTILAH PARLIMEN YANG LOMPAT!!!
TAPI NI DUN!!!
NAMPAK SANGAT ANWAR JUBOR CUBA MENGHASUT AHLI PARLIMEN BN AGAR MELOMPAT MASUK KE PAKATAN BELA BABI NI AGAR MENCAPAI-CITA-CITANYA NAK MENJUAL MALAYSIA!!!

DUIT...DUIT...DUIT...
http://gomo-no1.blogspot.com/2009/01/duitduitduit.html

sumandak bayu said...

sALAM bRO....

NILAH DALANG YANG HANCURKAN UMNO....

mohdfaizalrasid said...

woit roomate buat la post pasal kes kematian Kugen dalam lokap tu. cam ada unsur2 politik kaum je. macam2 spekulasi aku dengar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.