PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

18 March 2009

Berhenti rehat

Salam pertemuan.

Terima kasih kepada pengunjung yang sudi datang ke blog yang tidak seberapa ini. Dalam masa 2 hingga 3 minggu ini, saya akan meluangkan masa untuk berehat seketika daripada menghantar entri baharu di blog ini. Ini kerana saya ingin membuat persiapan sebelum menjalani latihan praktikal perguruan di sekolah pada bulan April ini. Praktikal itu akan saya jalani di salah sebuah sekolah rendah di kawasan Hulu Klang, Selangor.

Juga saya ingin memerhati perkembangan politik semasa yang semakin hari semakin mendebarkan. Rumusan akan saya tuliskan setelah selesai Pemilihan UMNO hujung bulan ini dan setelah Pak Lah menyerahkan kuasa kepada Najib.

Jika ingin bertanya atau berkongsi pendapat, luahkan di kotak sembang, atau chatroll BPN, atau YM sahaja saya di: ajib0413_perak(at)yahoo.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.