PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

12 March 2008

Salam Perkenalan

Salam Malaysia!

Lahirnya blog ini sebagai refleksi kepada keputusan PRU-12 yang baru sahaja berlalu pada 8 Mac 2008 yang menyaksikan parti pemerintah kerajaan iaitu Barisan Nasional yang selama ini memegang tampuk kuasa majoriti dua pertiga, telah dinafikan oleh pakatan pembangkang DAP-PKR-PAS.

Sebagai anak muda yang masih mentah dalam dunia politik, adalah tidak salah bagi saya untuk memberikan pendapat mengenai suasana politik di Malaysia. Barangkali ada yang berpandangan anak muda seperti saya tidak perlu memberi pandangan terhadap politik kerana tidak tahu selok-belok dunia politik, tetapi sebagai rakyat Malaysia, saya berhak untuk memperkatakan tentangnya kerana ia akan melibatkan masa depan saya.

Saya tidak mahu masa depan saya diperjudi akibat pergolakan politik yang menyebabkan suasana tidak tenteram di Malaysia. Ikutilah pandangan yang terbit dari isi hati saya yang kadangkala pedas, sensitif dan mungkin cadangan atau sokongan yang akan saya terbitkan di blog ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.