PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

11 September 2008

Harga sebuah perjuangan

Setiap komen yang anda berikan haruskan tidak berlandaskan emosi. Rasional adalah perkara yang wajib dipertimbangkan di dalam setiap komen anda. Komen anda amatlah dihargai.

KUALA LUMPUR 10 Sept. – Ketua UMNO Bahagian Bukit Bendera, Datuk Ahmad Ismail yang mencetuskan kontroversi berhubung kenyataannya yang menyentuh sensitiviti kaum, digantung haknya sebagai ahli selama tiga tahun.

Dengan pergantungan tersebut, segala jawatan yang dipegangnya di dalam UMNO gugur selain hilang kelayakan bertanding dalam apa-apa jawatan parti.

Berita selanjutnya>>

KAMI: Inilah harga yang terpaksa dibayar oleh seorang pejuang terhadap tindakannya yang ingin mempertahankan hak bumiputera di negara ini. Salahkah kenyataan beliau? Adakah buku sejarah yang mengatakan bahawa kaum Cina sebelum merdeka adalah penduduk peribumi di Tanah Melayu ini? Saya cabar sesiapa yang boleh mengemukakan bukti bahawa orang Cina adalah penduduk asal di tanah ini sejak wujudnya kerajaan Melayu Hindu di Asia Tenggara ini hinggalah permulaan Kesultanan Melayu.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.