PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

07 September 2008

Hidup di akhir zaman

Setiap komen yang anda berikan haruskan tidak berlandaskan emosi. Rasional adalah perkara yang wajib dipertimbangkan di dalam setiap komen anda. Komen anda amatlah dihargai.

Salam perjuangan.

Sedih apabila mengenangkan hal-hal yang berlaku sejak akhir-akhir ini. Undang-undang diperlekehkan, Islam diperkecilkan, Melayu dan Bumiputera lain diusik-usik hingga menerbitkan api kecil, keinginan untuk berkuasa (gila kuasa), dan sebagainya menampakkan bahawa sesungguhnya janji ALLAH SWT itu adalah benar dan kita sedang menghampiri kehancuran dunia tempat kita diami ini.

Apa jua tindakan kita (menyedarkan rakyat Malaysia terutama orang Melayu) untuk memahami apa yang berlaku walaupun tidak berkesan, tetapi janganlah kita berputus asa. Perjuangan sememangnya belum selesai. Walaupun janji ALLAH semakin hampir (kiamat) dan tanda-tanda ke arahnya semakin jelas, namun seharusnya itu tidak mematahkan semangat kita untuk terus menyatakan kebenaran dan terus menjaga kesucian agama Islam dan martabat bangsa di tanah ini.

Hidup di akhir zaman seperti sesungguhnya memang mencabar, dan barangkali kita juga terfikir mengapa tindakan aku tidak membuahkan hasil seperti yang diharapkan?

Dan sekarang kita hanya menanti apa yang akan berlaku...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.