PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

13 September 2008

Tiga Ditahan ISA

Setiap komen yang anda berikan haruskan tidak berlandaskan emosi. Rasional adalah perkara yang wajib dipertimbangkan di dalam setiap komen anda. Komen anda amatlah dihargai.

KUALA LUMPUR 12 Sept. – Tiga orang ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) sehingga tengah malam ini dalam satu operasi polis ke atas beberapa individu yang terbabit mencetuskan isu perkauman dan persengketaan agama.

Mereka ialah Ahli Exco Kerajaan Negeri Selangor, Teresa Kok; pengendali laman web Malaysia Today, Raja Petra Kamarudin dan wartawan wanita Sin Chew Daily, Tan Hoon Cheng.

Berita Selanjutnya>>

KAMI: Akhirnya tindakan tegas telah pun dilakukan oleh KDN demi keamanan dan kestabilan di Malaysia. Saya tidak faham mengapa orang mengatakan akta ISA itu tidak berperikemanusiaan. Bayangkan jika tidak ada ISA, negara sudah huru-hara, dengan cara apakah lagi untuk mententeramkan keadaan? Walaupun ia dikatakan "disalahguna" oleh kerajaan, MENCEGAH itu lebih baik daripada MENGUBATI.

1 comment:

tiamia said...

Amin.... memang patut pun. sumbatlah dalang-dalang ini lama-lama. aman sikit rasa dan kurang sikit hati. Kurang sikait. orang kenduri babi besar-besaran... kutuk islam ke... saja nak buat cita sensasi.

Sayangnya yang islam dalam member kelab depa dok sibukangkat poster protest.. seolah-olah berkata.. sapa nak anjur pesta babi lepas ni... sape nak buat article menyesatkan.... sapa nak adu dombakan kita lagi... tolongla malaysia today kutuk islam lagi.. PAS tak kisah, kita diam je....

amin..amin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.