PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

25 April 2010

Nampaknya Samy V perlu mengotakan janjinya




Salam 1Malaysia!

1. Tahniah saya ucapkan kepada Barisan Nasional menerusi calonnya P. Kamalanathan kerana berjaya merampas kerusi Parlimen yang dipinjamkan sebentar kepada PKR.

2. BN menang dengan majoriti 1725 menewaskan calon PKR, Zaid Ibrahim. Ini menegaskan bahawa kemenangan PKR ketika PRU 2008 hanya berdasarkan sentimen sahaja. Pengundi Hulu Selangor masih tetap bersama BN.

3. Oh sebelum terlupa, elok kita imbas kembali janji-janji Samy Vellu ketika mengulas mengenai PRK Hulu Selangor ini:

"Saya memikirkan untuk bersara lebih awal jika calon BN memenangi PRK ini...."
4. Kemenangan ini juga membuktikan bahawa bukan parti MIC yang tidak disukai, tetapi Samy V yang sudah hilang taringnya, kerana terlalu lama menjadi Presiden MIC. Oleh itu wajarlah beliau melepaskan jawatannya. Berilah peluang kepada muka baru.


5. Teruskan bekerja! Jangan alpa dan lalai. Tahniah juga kepada krew BN di Hulu Selangor yang tidak putus-putus bekerja dengan kuat!

1 comment:

Bingai @ Bangang said...

blog anda telah tersenarai di e-Direktori Bloggers Malaysia.

anda dipelawa menggunakan logo dan link e-Direktori untuk diletakkan di blog anda!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.