PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

10 June 2010

Tun M berjihad di Gaza, Anwar buat apa?

Mahathir
Salam muhibbah semua.

1. Selama ini mungkin rakyat Malaysia tidak tahu mengenai Perdana Global Peace Organisation yang dinaungi oleh Tun Dr. Mahathir, mantan PM.

2. Apabila isu yang melibatkan Palestin, barulah organisasi ini timbul di media massa (PGPO). PGPO adalah sebuah pertubuhan yang membantu mana-mana individu atau organisasi lain yang suka rela untuk membantu rakyat Palestin. Ibaratkan seperti orang tengah.

3. PGPO telah berusaha sebaik mungkin untuk meringankan beban rakyat Palestin di masa kedukaan mereka dijajah oleh Yahudi Israel ini. Sekurang-kurangnya kita tahu Tun M yang mempelopori usaha ini.

4. Mana pula usaha Anwar? Apakah organisasi yang dinaungi Anwar yang berusaha menyelamatkan rakyat Palestin? Sila senaraikan jika ada. Apa yang didapati banyak kaitan Anwar dengan organisasi yang secara terang-terang menindas rakyat Palestin. Sila rujuk laman sesawang AIDC

6. Anwar pejuang Islam? Saya dengan sepenuh hati tidak akan percaya. Malah saya mengagumi Tun M yang semakin sibuk membantu sejak bersara daripada PM.

7. Jika anda seorang pengagum Anwar, fikirkan semula.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.