PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

07 August 2011

PAS disahkan bukan perjuangkan Islam

Salam Ramadhan,

Tindakan JAIS yang melakukan serbuan terhadap gereja di Selangor baru-baru ini menunjukkan gerakan halus untuk memurtadkan umat Islam rancak dilakukan walaupun pada bulan Ramadhan yang mulia ini.

Hasan Ali, selaku EXCO Agama Selangor dengan tegas mempertahankan tindakannya membuat serbuan itu. Kesungguhan Dr. Hasan Ali dalam menegakkan syiar Islam sewajarnya diberi pujian oleh puak-puak PAS, malangnya sehingga ke hari ini, waima pemimpin tertinggi parti itu masih kelu lidah mereka.

Ke mana perginya "Islam" yang mereka perjuangkan selama ini? Adakah hanya di bibir sahaja? "Islam" mereka kini sudah ke laut barangkali. Tinggal dogma benci-membenci sesama Islam dan kerakusan merasai nikmat kuasa sahaja yang sudah berbekas di benak dan hati mereka. Maka, apa lagi perlu puak-puak PAS ini tunggu?

Jika kamu benar-benar perjuangkan Islam, usah malu dan segan, tinggalkan PAS yang sememangnya sudah disahkan TIDAK memperjuangkan Islam semenjak kalimah "Allah" dijaja oleh mereka kepada Kristian!

3 comments:

HAFIZUL BIN HAZIQ said...

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663
Telephone..Number:[+60]1123759663
email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq
Country:::Malaysia
[[[[di atas adalah data peribadi saya]]]]]
Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
[[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

Zulaikha Yugesh ---- Quick Rumah dan Pribadi Pinjaman from Honest Lender Mother RIKA ANDERSON COMPANY said...

TESTIFIER: Zulaikha Yugesh
zulaikhayugesh@gmail.com
Pinjaman Hibah: Rp600.000.000
Warga negara Malaysia dan tinggal di Indonesia

PERUSAHAAN PINJAMAN: RIKA ANDERSON LOAN COMPANY
Website: rikaandersonloancompany.webs.com
Email perusahaan: rikaandersonloancompany@gmail.com
Customer Service Help Line Calls: +1 (518) 360-2491
Customer Service Whatsapp:   +15183602491

Damai selalu bersamamu! Nama saya Bu Zulaikha Yugesh, warga negara Malaysia dan tinggal di Indonesia. Saya ingin bersaksi tentang pemberi pinjaman yang baik yang menunjukkan kepada saya bahwa setelah ditipu oleh 4 kreditor internet yang berbeda, mereka semua berjanji untuk memberi saya pinjaman setelah membuat saya membayar begitu banyak sehingga saya tidak mendapatkan apa-apa dan jumlahnya tidak positif.

Saya kehilangan uang yang saya peroleh dengan susah payah dan mendapat Rp18.000.000 Suatu hari ketika saya menjelajah internet secara misterius, saya menemukan seorang lelaki kesaksian yang juga tertipu dan akhirnya terhubung dengan perusahaan pinjaman yang sah bernama Mother RIKA ANDERSON LOAN COMPANY (rikaandersonloancompany@gmail.com ) di mana dia akhirnya mendapatkan pinjaman, jadi saya memutuskan untuk menghubungi RIKA ANDERSON LOAN COMPANY yang sama dan kemudian menceritakan kisah saya tentang bagaimana saya ditipu oleh 4 peminjam berbeda yang tidak melakukan apa pun selain membuat saya sakit.

Saya menjelaskan kepada perusahaan melalui pos dan semua yang mereka katakan kepada saya tidak perlu menangis karena saya akan mendapatkan pinjaman di perusahaan mereka dan juga saya membuat pilihan yang tepat untuk menghubungi mereka.
Saya mengisi formulir aplikasi pinjaman dan meneruskan semua permintaan saya dan meminjamkan Rp600.000.000 oleh Perusahaan Hebat ini (RIKA ANDERSON LOAN COMPANY) yang dioperasikan oleh Ms. RIKA ANDERSON dan di sini saya senang hari ini dengan keluarga saya karena Ibu Rika memiliki pinjaman dengan saya .

FRADESY RIRITIA said...

Hai semua

Nama saya FRADESY RIRITIA, saya dari indonesia, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang melihat jawatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
Saya tidak berada di sini untuk memberitahu anda tentang bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang untuk mereka.

Saya di sini untuk memberitahu anda yang benar dan hanya LOAN SYARIKAT yang ALLAH dihantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN GLOBAL GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai terma dan syarat pinjaman yang besar, untuk memungut semua pinjaman mereka adalah berpatutan dan cepat untuk membebankan tidak seperti syarikat-syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
Tolong jangan tertipu oleh penguji yang mempunyai nombor indonesia dan whatsapp, mereka semua penipu, bagaimanakah sebuah perusahaan perseorangan memberi pinjaman ?, yang sepatutnya menjadi pertanyaan pertama kalian orang-orang saya.

Saudara-saudara saya dari Asia, saya minta kamu mendengarkan saya kerana saya bersumpah kepada kamu atas nama Allah, bahawa saya memberitahu anda semua kebenaran, SEMUA LOAN GANJARAN GLOBAL, syarikat adalah satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda sebaik sahaja anda melengkapkan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
Kenapa anda tidak berada di kalangan usahawan ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENINGKAT untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan untuk meningkatkan tahap hidup anda, di sini adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

Anda sangat bebas untuk menghubungi saya di fradesyriritia12@gmail.com EMAIL saya untuk maklumat lanjut, saya akan senang mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati semua PINJAMAN SEMUA GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.