PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

13 August 2008

Selamat Menjadi Warganegara Republik Rakyat Malaysia

Setiap komen yang anda berikan haruskan tidak berlandaskan emosi. Rasional adalah perkara yang wajib dipertimbangkan di dalam setiap komen anda. Komen anda amatlah dihargai.

Nasihat Kami kepada pengundi Permatang Pauh:
Jika anda rasakan lebih sesuai bersama Pakatan Rakyat aka Penipu Rakyat, saya ucapkan selamat menjadi warganegara Republik Rakyat Malaysia mulai 16 September 2008. Sesungguhnya cita-cita dan impian Parti Komunis Malaya untuk menubuhkan republik di Malaysia akhirnya tercapai melalui DAP (Parti Komunis Malaysia Baharu), PKR (Parti Kelentong Rakyat) dan PAS (Parti Cakap Putar Belit).

Jentera Pentadbiran Republik Rakyat Malaysia (RRM):

Presiden: Anwar Ibrahim
PM: Lim Kit Siang
TPM: Karpal Singh

Sultan-sultan dan raja-raja Melayu? Hilang taraf, jadi rakyat biasa.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.