PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

15 February 2009

Marilah bersatu wahai PAS!

Salam,

Ini adalah satu seruan kepada ahli-ahli PAS yang masih sayang dengan perjuangan mereka. Marilah kita bersatu di bawah naungan Barisan Nasional. Demi kesucian agama Islam yang kita sama-sama cintai, perjuangan anda di dalam Barisan Nasional lebih bermakna daripada anda bersama Pakatan Rakyat yang tiadalah kukuh dan gagah seperti BN.

Saya tahu, ramai ahli-ahli PAS sejati yang kecewa kerana segelintir pemimpinnya yang mengagungkan Anwar Ibrahim lebih daripada pemimpin PAS sendiri. Ahli-ahli PAS sejati ini tidak sanggup melihat parti semakin menjadi caca marba. Maka ini adalah peluang terbaik anda untuk sama-sama bersatu padu di dalam BN supaya Islam dan Melayu lebih terbela.

4 comments:

PUTRAKENCANA said...

Ya, marilah kita sama-sama satu hati membina semula kesatuan Melayu Islam yang sejati. Jangan mudah menerima pelawaan bangsa pendatang ini lagi.
Di depan mulut manis aje, di belakang kita, dia mengutuk kita Umat Melayu.
Jangan nasi dah menjadi bubur , baru nak sedar.

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

bersatu lah melayu...jangan jadi fatah dan hammas di palestin

PaKMie said...

Sokong sgt2 lah jika bersatu...ketepikan erdogan biar dia bersama Anwar, teruskan niat baik kalian...semuga terhasil demia agama,bangsa dan tanah kita wajib bersatu walau apa cara sekali pn...

Salam perjuangan...dan Asalamualaikum...Pakmie.blogspot.com

Razif AR Al-Marbawi said...

betul tu semua, mari seru kepada saudara seagama kita untuk bersatu!

salam perjuangan kembali, Pakmie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.