PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

23 September 2008

Surat Pakatan Rakyat kepada Pak Lah!

Setiap komen yang anda berikan haruskan tidak berlandaskan emosi. Rasional adalah perkara yang wajib dipertimbangkan di dalam setiap komen anda. Komen anda amatlah dihargai.

Klik pada gambar untuk lihat dengan lebih jelas. Dipetik daripada blog YB Zulkifli Noordin, MP Kulim-Bandar Baru

Inilah surat yang didakwa oleh Anwar Ibrahim yang kononnya "meminta" Pak Lah untuk segera memberikan kuasa pemerintahan Persekutuan kepada pakatan haram ini. Kalau anda tak faham Bahasa Melayu harap minta tolong daripada penterjemah ya! Surat ini memerlukan pemikiran tahap tinggi untuk memahaminya!

1 comment:

sumandak bayu said...

Dorang ni saja nak guna reverse psikologi yang boleh membuatkan rakyat yakin bahawa segala tindakan mereka adalah demi rakyat.

Sumandak nak tahu sape yang cetuskan isu perkauman, sape yang wujudkan budaya ganaz masa berkempen dqn sape yang sentuh isu keislaman hingga orang Melayu kii bangkit demi mempertahankan hak mereka

FIKIRKAN BERSAMA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.