PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

17 January 2009

Tahniah, Pakatan Rakyat kerana menambah seekor lagi ahli di Parlimen

Setiap komen yang anda berikan haruskan tidak berlandaskan emosi. Rasional adalah perkara yang wajib dipertimbangkan di dalam setiap komen anda. Komen anda amatlah dihargai.

Nampaknya keputusan PRK K.Terengganu telah pun diketahui, dan pemenangnya adalah ahli Pakatan Kelentong Rakyat yakni PAS. Menang dengan majoriti 2,631 undi yang datang dari pengundi muda yang undi mereka ini hanya mengikut NAFSU, bukan mengikut AKAL yang dikurnia ALLAH. Darah gejolak nafsu muda yang tidak tahu hujung pangkal kesan akibat daripada undi mereka ini, barangkali akan menyebabkan semakin hari orang MELAYU semakin layu.

Apa yang sebenarnya pengundi muda ini mahu? Nak rumah, dah bagi rumah, Nak kemudahan, dah bagi kemudahan, tapi bila undi, undi pembangkang. Manusia jenis apa macam ini? Tak bersyukur langsung dengan pemberian. Cuba bayangkan anda berdoa memohon sesuatu daripada ALLAH, tapi bila dah dapat, adakah anda bersolat bersyukur kepada-Nya? Sudah tentu tidak, bukan? Kerana sudah hanyut mengikut NAFSU membabi-buta, leka dengan apa yang nampak di zahir tetapi tidak di batin.

Kesimpulannya di sini, masa depan MELAYU semakin kelam, di telan oleh NAFSU orang MELAYU sendiri yang menyokong pembangkang membabi-buta macam babi yang sesat di perkampungan orang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.