PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

19 April 2010

Junjung Kasih Tuanku Sultan Perak


Ampun Tuanku.

Patik merafak sembah tahniah di atas hari keputeraan Tuanku. Patik doakan agar Tuanku selamat dan sejahtera, makmur dan bahagia serta semoga Allah melindungi negeri kesayangan patik ini dengan limpah kurnia dan keamanan sentiasa.

Patik juga mendoakan agar Tuanku sihat sentiasa agar dapat mentadbir negeri ini dengan jayanya. Sesungguhnya Tuanku lah pemimpin yang adil lagi bijaksana. Moga kejayaan dan kegemilangan Empayar Melaka suatu ketika dahulu dapat diteruskan lagi oleh Tuanku sebagai waris kesultanan Melayu Melaka.

Allah SWT telah mentakdirkan Tuanku sebagai pemerintah bagi negeri yang mewah ini dan Tuanku telah menjalankan amanah Tuanku dengan sebaik mungkin. Patik sangat-sangat menjunjung daulat Tuanku sebagai pemerintah yang adil dan bijaksana. Patik juga menjunjung kasih yang amat tinggi kerana Tuanku telah memayungi rakyat Tuanku dengan jayanya.

Sekian, sembah tahniah daripada patik, rakyat Tuanku.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.