PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

13 November 2010

Terima kasih Zaid Ibrahim!


Salam muhibbah.

1. Pertama sekali kita sebagai bangsa yang bersopan santun, hendaklah mengucapkan jutaan terima kasih kepada Datuk Zaid Ibrahim.

2. Langkah beliau yang menarik diri daripada bertanding jawatan Timbalan Presiden PKR telah berjaya membuka pekung di dada parti tersebut.

3. Secara tidak langsung, penafian yang dilakukan mereka untuk menutup kelemahan PKR telah dinafikan sendiri oleh perilaku Zaid Ibrahim.

4. Jika tidak kerana Zaid, sudah pasti rakyat percaya PKR adalah parti paling suci dan murni di Malaysia ini. Malah dikatakan parti paling 'demokratik'.

5. Percayalah, parti yang hanya bertunjangkan cita-cita untuk menaikkan individu untuk jawatan PM adalah sia-sia belaka kerana tidak melambangkan satu organisasi yang boleh rakyat harapkan untuk dinaungi.

6. Seperti kata Azmin tempoh hari yang menyatakan Tun Dr M sebagai pemimpin yang tersungkur, nah! Yang hampir tersungkur sekarang ialah Anwar dan kekasih gelapnya, Azmin.

7. PKR akan lebih cepat rebah daripada waktu yang dijangka akan rebah akibat ditumbangkan oleh ahli-ahlinya sendiri.

1 comment:

Ezad said...

ni parti tak pakai otak

maklum la.. monyet!a

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.