PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

09 April 2009

Najib, segerakan PAS menyertai BN!

Salam pertemuan.

Umat Melayu berpecah, dan terus berpecah, dan terus berpecah, dan terus berpecah.

Bilakah agaknya Melayu akan BERSATU?

Bersatu mempertahankan Islam dan bangsa. Tun Razak pernah melakukannya. Dan kini, Najib anakandanya, dengarlah rintihan seorang yang sayang akan bangsanya ini. Bertindaklah segera wahai Najib! Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Kita ajarkan Cina dan India yang semakin berani menuntut kuasa politik berlebihan. Sudah diberi betis, paha, hendak dada pula. Sehingga satu waktu, kepala Melayu pula dipancung habis-habisan. Yang akhirnya tiada lagi nama umat Melayu di dunia ini.

Jika hayat Tun Razak panjang pada waktu itu, barangkali pernikahan PAS dengan BN akan melahirkan "anak-anak Islami" yang sayang akan agama dan bangsanya. Sayangnya pernikahan PAS ketika itu disulami rasa cemburu berlebihan oleh bangsa lain hingga mencucuk-cucuk jarum mereka ke punggung dan bercerailah PAS dengan BN. Dan Tun Razak tidak sempat melihat kelahiran anak-anak Islami ini.

Tidak mustahil untuk PAS merujuk kembali dengan BN. Satukan kuasa Melayu. Biar Cina dan India tahu Melayu tidak malu untuk bersatu. Ini Malaysia, Tanah Melayu, bukan Tanah Cina atau Tanah India. Ini bumi Islami, bukan bumi Kristen atau Buddha atau Hindu. Hanya ada Satu Malaysia! Dan Satu Malaysia itu adalah Satu Melayu!

2 comments:

TAAVEEKUN PERAK said...

Rakyat perlu disedarkan bahawa PAS, PKR dan DAP adalah satu pakatan yang RAPUH. Malaysia akan menjadi kucar kacir jika budaya politik mereka diterima umum dan menjadi majoriti. Mereka membawa budaya memberontak, merapu, fitnah, berbohong dan cakap tak serupa bikin. Kalau inilah yang disukai oleh rakyat Malaysia, tidak hairanla Malaysia akan hancur. Kerana, jika diorang berjaya membentuk kerajaan dengan cara demikian, tidak mustahil diorang juga berdepan dengan masalah yang telah mereka perkenalkan.. jadi macam Thailand.. hampeh! Masa tu UMNO pulak yang mengamuk.. bestnyer sekali sekala dapat mengamuk.. he, he, he.. (Jangan marah, sebab kalau UMNO mengamuk masa tu pon sebab ikut perangai buruk pembangkang masa sekarang.. Masa tu lagi best sebab UMNO boleh buat apa sahaja atas dasar kebebasan yang dilaungkan PAS,PKR dan DAP. UMNO tak perlu takut kena tangkap sebab masa tu ISA diorang dah hapuskan..ye ke?.. Fikir2kan la implikasinya dari perbuatan kamu wahai PAS, PKR dan DAP. Buanglah budaya yang boleh menghancurkan Malaysia)
Bagi saya hanya pemimpin yang TIDAK KORUP MINDA dan POKETnya sahaja yang mampu untuk melaksanakannya. UMNO yang bersih dan berani akan membawa kesejahteraan kepada seluruh rakyat malaysia.

Blogger UMNO said...

Salam Perjuangan Saudara.

Kami baru menubuhkan sebuah blog untuk ahli-ahli UMNO yang mempunyai blog.

Jika saudara berminat, silalah ziarah blog kami.

www.umnoblogger.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.