PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

31 December 2009

Salam Tahun Baharu 2010

Salam muhibbah.

1. Pertama sekali saya merakamkan ucapan takziah kepada seluruh rakyat Indonesia dan keluarga Allahyarham Abdurrahman Wahid atau Gus Dur atas pemergiannya menghadap Yang Maha Esa.

2. Walaupun Gus Dur tidak memerintah dengan begitu lama, paling tidaknya beliau sudah membantu memimpin Indonesia pasca reformasi. Pasca reformasi Indonesia masih berada dalam keadaan tidak tenteram selepas kejatuhan Presiden Soeharto.

3. Tidak lupa, sempena kedatangan Tahun Baharu 2010, saya ingin mengucapkan selamat menempuh tahun yang baharu dan semoga tahun 2010 akan membawa rahmat dan keamanan kepada negara Malaysia tercinta ini.

4. Kepada rakan-rakan bloggers dan pembaca yang setia, terima kasih saya ucapkan atas kerjasama anda dan kesudian anda menjengah ke blog yang tidak seberapa ini. Jumpa lagi!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.