PENAFIAN (DISCLAIMER)

Pihak penulis "Fikiran Kami" tidak akan bertanggungjawab atas segala hal yang akan terjadi hasil daripada nukilan di blog ini. Tulisan yang diterbitkan di blog ini hanya cetusan pendapat dan pandangan peribadi penulis ataupun pautan sumber-sumber yang dipilih.

Yang Mengikuti

28 February 2009

Krisis Perak boleh selesai jika...

1. Bekas Menteri Besar Perak, Nizar Jamaluddin menerima hakikat bahawa ALLAH SWT yang memberi kuasa kepada beliau dan menarik balik kuasa daripada beliau.

2. Berhenti berpolemik dan mengelirukan rakyat oleh DAP (Parti Komunis Malaysia)

3. Menerima qada' dan qadar bahawa perlakuan Nizar Jamaluddin selama menjadi Menteri Besar paling singkat dalam sejarah Malaysia ini tidak diredhai oleh ALLAH.

4. MB baru, Dato' Dr. Zambry Abdul Kadir mengambil tindakan tegas terhadap mereka yang tidak memahami perlembagaan dan undang-undang.

5. Sesetengah rakyat Perak (daripada pembangkang- sebut 'pembangang') yang berlagak seolah-olah lebih bijak daripada Sultan Perak sendiri yang kita maklum, seorang pengamal undang-undang.

6. Berhenti menyatakan "penderhakaan".

7. Anwar Ibrahim tidak campur tangan dalam urusan ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sila berikan komen dengan menyatakan nama anda. Komen dengan menggunakan nama Anonymous bermakna anda adalah seorang pengecut yang tidak berani bertanggungjawab terhadap komen anda sendiri.